دویدن

دویدن

برای رسیدن، باید بالا رفت... برای بالا رفتن، باید پرواز کرد...
و برای پرواز کردن، باید دَوید!

خودت بگو...

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۰۵ ق.ظ

بسم الله

کورسِ آخرِ این ترم، قلب است. حالا کلاس های نظری تمام شده. جلسات عملی را توی بخش قلب گذرانده ایم. قرار است همه را بلد باشیم و آخرِ این هفته امتحان بدهیم.  "تو" را هنوز یاد نگرفته ام.
 
متوجهت نمی شوم. جزوه ها را بالا و پایین می کنم، هاریسون را ورق می زنم. انواع آریتمی، نحوه تفسیر بیماری ها از روی نوار قلب... و پیدایت نمی کنم. سیستم بهداشت و درمان بیماری محور است. طبقه بندی ها پر است از اسم بیماری های مختلف. بیماری رنج دارد، درد دارد و این درد آدم را ناخوش می کند، حال آدم را بد می کند و می کشاند به مطبِ پزشک. "تو" امّا رنج داری، درد داری و این همه دردِ "تو" حال مرا خوب می کند. حالا تو خودت بگو. این قلبِ پر دردِ خوش حال را با کدام طبقه بندی، با کدام دستورالعمل طبی درمان کنم؟!

پ.ن: برگه را بر می دارم. بالایش می نویسم... هوالمحبوب. معاونت محترم آموزشی دانشکده پزشکی، با سلام. احتراماً به اطلاع می رساند محتوای آموزشی طراحی شده جهت تدریس به دانشجویان ترم 6، از اساس ناقص است...

#دم_امتحان!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۳
میرزا محمّد مُهاجِر

نظرات  (۱)

شبای امتحان جزوه ها واقعا جذاب میشن واسه سوژه ی نوشته شدن که البته نوعی از زیر درس در رفتنه منتهی به سبک فرهنگیش  :دی
پاسخ:
بله. دقیقاً. وقتی آدم میخواد یا باید روی یک چیزی متمرکز بشه، یک چیزهایی در درونش غنج میرن، شلوغ میکنن و مانع میشن! مثلاً یکی از علاقه مندی های من در ایام امتحانات نهایی سال سوم این بود که توی چند روز فرجه ی امتحان عربی توی سالن نوجوانان کتابخانه مرکزی آستان قدس قدم بزنم و رمان های مورد علاقه م رو بخونم. آدم برای کنترل این چیزها لازمه انسان باشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">