دویدن

دویدن

برای رسیدن، باید بالا رفت... برای بالا رفتن، باید پرواز کرد...
و برای پرواز کردن، باید دَوید!

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

بسم الله

نوشته کاروان امدادی فلان تشکل سیاسی در حال اعزام به منطقه ست. عکس دسته جمعی گذاشته.

نوشتم کاری که خیره حکماً اگر پوشیده باشه هم خیره. جخ پاری وقت ها فقط اون کار پوشیده ست که خیره و باقی رو جزو شوآف در نامه ی اعمالِ عامل ضبط میکنن. یا علی مددی.

نوشته چه ربطی داره برادر! داریم تبلیغ میکنیم برای جذب کمک های مردمی که از طریقشون بفرستیم دست مردم.

نوشتم حق! تازه دورِ دومِ منِ اویم تمام شده. خواستم ادای درویش مصطفی را در بیاورم!

نوشته بدک نشده. توی دلم گفتم گفتگویی که تبلیغِ تصویر افراد رو با جمع کمک مردمی همراه میکنه، حکماً به وصفِ علیِ خرما به دوشِ شب های مدینه نمیرسه. و دیگر چیزی ننوشتم!

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۶ ، ۲۰:۰۶
میرزا محمّد مُهاجِر
                         


بسم الله

می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین، بلند می شوی، می دوی، می خوری زمین... و تا ابد از پرواز جا می مانی... گاهی وقت ها می رسد، زانوهایت از این همه زمین خوردن درد گرفته. استخوانِ عزم ت ترک برداشته. شکسته بند کجاست؟ اینجا یکی هست که ماهیتِ وجودی اش در هم شکسته.
گفت: یا جابر العظم الکسیر... اصلاً... یا رادّ ما قد فات... بعد یادش افتاد باید به جای "ما" بگذارد 22. آمار فوت شده ها رفته بالا. می فرمود: بیرونمان بقیه را کشته، درونمان، خودمان را...

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۶ ، ۰۲:۰۶
میرزا محمّد مُهاجِر

بسم الله

#می_گفت مثل چیزی که توی عکس پروفایلتون هست؛ شما انسان ها رو سیاه و سفید می بینید...انگار یادتون رفته که همه، حتی خود شما #خاکستری هستین!

#گفتم خاکستری شدن افراد در بخشی از زمان، دلیلِ درست بودن #خاکستری بودن نیست! افراد در حال گذر هستن به سمت کمال. توی این مسیر، از بدی هاشون کم  و به خوبی هاشون اضافه میکنن. هدف اینه که #سفید بشن. و برای همین قرار شده "معصوم" رو الگوی خودشون قرار بدن.

گفتم خدا سفیده. ما هدفمون نزدیک شدن به خداست. خدا مکان نداره. نا متناهیه. نزدیک شدن به خدا یعنی سعی کنیم صفات مون مثل خدا بشه، یعنی هر چقدر میتونیم بیشتر #سفید بشیم.

خوب. حالا، توی عرصه ی جهت گیری، یعنی توی جایی که بردارهای حرکت آدم ها مشخص میشه، حرکت ها یا #سفید هستن یا #سیاه!

توی عکس، مراد از حسینی بودن یا نبودن، در جهتِ مسیر حسین بودن یا نبودن هست. یعنی جهتِ حرکت. یعنی آیا داره به سمت سیاه حرکت میکنه یا به سمت سفید؟
ممکنه فردی باشه که حسینی باشه و مشکلاتی هم داشته باشه. تفاوت این فرد با اون کسی که حسینی نیست از اینجا شروع میشه: حرکتش رو به سمت "حسین" شدن هست و توی راه از مشکلاتش کم میکنه.

                  یک عکس و چند رنگ

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۶ ، ۲۳:۰۱
میرزا محمّد مُهاجِر